Afrikaanse tijden! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Afrikaanse tijden! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Afrikaanse tijden!

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

21 September 2011 | Ghana, Accra

Goedemiddag,

Zolang ik nog internet gooi ik er maar een berichtje op!
Vanmorgen weer vroeg opgestaan 07.00!
De taxi (bus) zou ons om 08.00 ophalen, maar dat is natuurlijk allemaal op afrikaanse tijden dus hij kwam een uur later! met de reden dat het regent en daarom niet kon komen (hahahaha) moeten wij allemaal is in nederland doen!!!
maar zoals je goed leest was er vandaag een hoop regen :( maar dat mocht de pret niet drukken wnat de temperatuur blijft hier 30 graden!

Vanmiddag hebben we Drum en Dance gehad super leuk! En voor diegene die naakte mannen voor zich zag dansen zal ik je nu uit je droom helpen! hahaha!

Ik ga nog proberen wat foto s te plaatsen!

Ow ja wat ik gister was vergeten te vertellen ik heb mijn cola URN al besteld!!!;) (zie foto s)

tot morgen!

  • 21 September 2011 - 17:23

    100% Mike:

    Oh Krssie, ik geniet van al je verhalen, top dat je het naar je zin hebt! En haaaaaaaaaahahahaha, die cola-urn. Giller!!!!!!

  • 21 September 2011 - 18:54

    Gabriëlle:

    Hey Kris

    Leuk om al je verhalen te lezen en dat je erg naar je zin hebt en veel avonturen meemaakt . Ook gave foto heb geplaats zeg maaruh je krreg zeker wel dat beeld voor je van die naakt man hahah :)

    Groetjes en ik blijf je volgen

    xxxx Gabriëlle

  • 22 September 2011 - 06:45

    Papa:

    hallo lieverd zo te zien gaat het goed leuke groep meiden gezellie toch ben je al een beetje verkleurd ? gr xxx

  • 22 September 2011 - 16:11

    De Spinnertjes J + K:

    Ja ja dinosaurus mmmm.. ze hebben zeker ook lekkere cocktailtjes daar??? hik...
    Fijn dat het allemaal gladjes verloopt. Die 30 graden zijn natuurlijk heel vervelend maar ja je kan niet alles hebben hahahaha. Leuk om je verslagen te lezen veel succes met de meiden.

  • 22 September 2011 - 16:14

    Anette:

    Hee, Krisje

    Laat die kinderen maar daar, maar je mag wel stiekem dat ieniemienie poesje voor me meenemen!!!
    En vraag de recepten maar voor dat gerecht, ziet er om te smullen uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

bijzondere dag!

09 Oktober 2011

Nog 1 week

03 Oktober 2011

ST Dominics hospital!

01 Oktober 2011

Akwatia!

28 September 2011

OBRUNI KRISTEL
Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 24080

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: