OBRUNI KRISTEL - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu OBRUNI KRISTEL - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

OBRUNI KRISTEL

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

28 September 2011 | Ghana, Accra

Nog 1 dag en dan vertrek ik eindelijk naar mijn project! Ik heb er nu al SUPER veel zin in!
Vrijdagochtend word ik vroeg opgehaald en op de bus gezet naar SWEDRU en wacht daar iemand mij op van de organisatie om mij naar Akwatia te brengen mijn nieuwe en laatste gezin!
Maar onze afegelopen dagen waren ook weer net als die andere dagen weer SUPER!
Deze week hebben wij onze cultuurweek dat inhoudt taalles en dans en drum. Nou moet ik heel eerlijk zijn dat die dans en drum niet meer toevoegen dan onze orientatie week wel jammer...
Savonds bij het DINER kwam dan ons ritueel:
1) eet alle schalen leeg die nog vol zijn
2) zing een liedje in het nederlands
3) mama mina een knuffel geven!

na het ritueel was ik misselijk na al dat eten want er stond nog aardig wat op tafel!
we horen nu wel bij de FAMILIE! :)

Gister lekker smiddags op het strand gezeten jammer was wel dat het maar een uur duurde want het werd bewolkt en er kwam weer eens een bui uit de lucht! :(
Vandaag mijn slippers laten maken langs de weg bij een super lieve meneer ik hoefde maar 1euro te betalen hahaha kost niks hier...

vanavond op tijd slapen morgen weer vroeg op om 07.00 ons ontbijt en laatste ochtendje les en savonds een feestje bij mama MINA want dochterlief stacy word 18 jaar!

Nog een aantal foto s en dan duurt het weer ffies dat ik een bericht stuur!

groetjes uit Accra

  • 28 September 2011 - 17:25

    Esther En Sven:

    Ach zit jij in Afrika hebben we hier lekker geen regen en een super nazomer!! Terrasweer! En heb je nu lekker een dagje vrij? Succes met verhuizen naar je volgende plekkie! gr esther en sven

  • 28 September 2011 - 18:01

    Fanina:

    He Kris! Krijg een aardig idee hoe het daar is met al die foto's :-)
    Echt leuk dat het nu al helemaal super is, dit is een geweldige ervaring he!
    Geniet van al het moois, dan genieten wij hier nog van het mooie weer, hahahahaha!
    Groetjes van de Zwartjes

  • 28 September 2011 - 19:39

    Mappa Mike:

    Nou, door je foto's kunnen we hier allemaal meegenieten en hebben we een beetje een indruk hoe het is. Wow, ergens een kompleet andere wereld en toch zo bekend. Ik ben benieuwd hoe de andere weken gaan bevallen. We blijven je volgen!!!

  • 28 September 2011 - 20:13

    Ageeth:

    Jeetje Kris, wat een ervaring! Dit nemen ze je echt nooit meer af. Geniet er van! Heel veel plezier nog en je foto´s zijn echt leuk, maar dat eten op dat bord...... Helluppp!

  • 29 September 2011 - 09:31

    Jil:

    Ha lekkere troel,
    Leuk om je belevenissen te lezen én een beetje te zien. Nog eventjes en dan gaat het echte werk beinnen,meid. Heel benieuwd.

    Kus, Jil

  • 30 September 2011 - 07:02

    Papa:

    Hoi lieverd zo te zien gaat het goed ! kijk je uit met die apen hahahaha je moet nog wel een beetje bij kleuren je valt daar nog steeds op hahaha gr papa jordi & petra xxx

  • 30 September 2011 - 21:19

    Anette:

    Hoi, meisje

    Zoals Esther en Sven al schreven; het is hier prachtig weer.
    Het ziet er allemaal goed uit, wel erg druk.
    Ik hoop dat het vervolg ook zo leuk is, het wordt wel eens tijd dat je een beetje aan het werk gaat.

    Dikke kus

  • 30 September 2011 - 21:20

    Anette:

    Hoi, meisje

    Zoals Esther en Sven al schreven; het is hier prachtig weer.
    Het ziet er allemaal goed uit, wel erg druk.
    Ik hoop dat het vervolg ook zo leuk is, het wordt wel eens tijd dat je een beetje aan het werk gaat.

    Dikke kus

  • 03 Oktober 2011 - 08:56

    Marja Voskamp:

    Hoi Chrissie.
    Fijn dat je het zo leuk hebt.
    Gaat wel erg snel vind ik.
    14 Dagen en dan ben je alweer thuis.

    Nog veel plezier, Marja.

  • 13 Oktober 2011 - 18:32

    Hilly Taekema:

    ik heb met veel plezier je reisverslag gelezen. wat maak je toch fantastische dingen mee. Het eten lijkt me niet zo jummie jummie, maar ja joh nog even en dan is het weer boerenkool stampot met worst tijd.Kristel, geniet nog maar even en ik hoop je gauw weer te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

bijzondere dag!

09 Oktober 2011

Nog 1 week

03 Oktober 2011

ST Dominics hospital!

01 Oktober 2011

Akwatia!

28 September 2011

OBRUNI KRISTEL
Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 24079

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: