Nog 1 week - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

09 Oktober 2011 | Ghana, Accra

Zo de tijd gaat hier zo snel en het was weer ffies geleden mijn laatste blog dus ik dacht laat ik nog eens wat schrijven!
Iedereen zit nu in de kerk en ik alleen in het internetcafe heerlijk!

Ik heb deze week weer super veel mogen zien in het ziekenhuis!
Heb leuke collega s die mij alles willen laten zien. en gelukkig mocht mag ik al weer wat meer doen dan de eerste dagen...Het is soms wel eens een beetje saai want de familie neemt de zorg voor de patient en de verpleging voor de verpleegkundige handelingen > zoals infuus, en medicijnen. Verder is het een beetje rondkijken en wachten en wachten en wachten tothet 13.30 is dan ben ik klaar!
Van het weekend wezen reizen samen met Birte uit noorwegen! Ik begin hier al aardig op een ghanees te lijken heb veel met de tro tro gereisd pfffff ik kijk al uit naar gewoon asfalt.
We hebben vrijdag mooie watervallen bezocht en zaterdag een rondrit gemaakt met de boot!
En we hadden een klein probleempje met het vervoer terug....maar gelukkig was er een bus vol met dronken priesters die wel 2 meiden mee wilden nemen helemaal top!

Nu nog 5 dagen te gaan en dan vertrek ik weer naar de hoofdstad Accra daar blijf ik 1 dag en dan zijn de 4 weken alweer om gaat zo snel!

Iedereen voor als nu bedankt voor het reageren is super als je zo ver weg zit om van je vrienden wat te horen!

  • 09 Oktober 2011 - 14:54

    Jettie:

    Je had naar die kerkdienst moeten gaan Kris! Was echt iets voor jou geweest, lekker dansen... Ik wens je nog een mooie laatste week toe!!

  • 09 Oktober 2011 - 16:02

    Papa:

    Ja het gaat snel lieverd ik zal weer blij zijn als je weer thuis ben gr pa & petra en jordi xxx

  • 09 Oktober 2011 - 16:06

    :

    Niet aftellen hoor, gewoon nog elke dag van elke minuut genieten!
    Fijne laatste week en een goede reis terug naar huis, x

  • 09 Oktober 2011 - 16:54

    Fanina:

    Tsjonge, wat vliegt de tijd! Geweldig dat je van alles hebt kunnen zien! Wat een geweldige ervaringen allemaal zeg.
    Je weet waar je het allemaal voor doet, en dat is mooi he ;-)

    Tot snel! Geniet er nog maar even met volle teugen van!

    Groeten,

    Fanina

  • 09 Oktober 2011 - 18:24

    100% Mike:

    Dronken priesters??? Geweldig!!! Wat zal je vol verhalen zitten als je terugbent. Nog niet aan denken, nu vooral genieten!!!!

    xxx

    Mike

  • 09 Oktober 2011 - 18:40

    Anette:

    Hoi, meisje

    Geniet nog maar van die laatste dagen, zeker van het weer. Hier is het regen en nog eens regen.
    Leo is inmiddels in Kathmandu, en wel zonder zijn bagage. Het schijnt daar nog al rommelig te zijn.
    Nou, ik zieje volgende week weer, en dan gaan we heerlijk naar de sauna om al je poriën weer te schonen. Ik zal de gehele dag aan je lippen hangen..........
    Dikke kus.

  • 09 Oktober 2011 - 18:43

    Peter:

    Hey Krissie,

    Wat een leuke foto's en fijn te lezen dat je het echt naar je zin hebt. Zal vast wel een behoorlijke indruk bij de achter laten. Is die maand alweer bijna voorbij??? tering wat gaat dat hard. Nou geniet nog eff voor je het weet kom je weer in onze cultuur choque

  • 09 Oktober 2011 - 21:32

    Jits:

    hey Kris,

    Goh, time flies..............
    Wel super hoor!!!!!!!
    Ben benieuwd of Amsterdam nog wel leuk vind.

    Denk nog maar effe niet aan het zeiknatte Nederland.

    Knuffel Jits

  • 10 Oktober 2011 - 11:45

    Jos Hamelink:

    Kristel, weer leuk verslag. Ik kan je wel adviseren om een keer mee te gaan naar de kerk, is echt heel veel swingen, dansen en zingen.Je zal er echt heel warm opgevangen worden en als je het te lang vind duren stap je er gewoon uit, alles loopt daar toch kriskras.Nou, veel plezier de laatste dagen en geniet van je laatste dag in Accra. Tot horens/ziens.

  • 10 Oktober 2011 - 13:40

    Anetteleo :

    hallo Krisje,
    jij aan het einde van jouw reis, ik net begonnen. Ik zie dat het he allemaal bevalt waar ga je volgend jaar heen ? Leuke foto's ook. Hier gaat het ook voorspoedig ;-0
    Geniet nog van jouw dagen ik ga woensdag de bergen in, gr xx x Leo

  • 10 Oktober 2011 - 13:40

    Anetteleo :

    hallo Krisje,
    jij aan het einde van jouw reis, ik net begonnen. Ik zie dat het he allemaal bevalt waar ga je volgend jaar heen ? Leuke foto's ook. Hier gaat het ook voorspoedig ;-0
    Geniet nog van jouw dagen ik ga woensdag de bergen in, gr xx x Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

bijzondere dag!

09 Oktober 2011

Nog 1 week

03 Oktober 2011

ST Dominics hospital!

01 Oktober 2011

Akwatia!

28 September 2011

OBRUNI KRISTEL
Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 24076

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: