Akwaaba - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Akwaaba - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Akwaaba

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

20 September 2011 | Ghana, Accra

Heeeey,

Hier weer een bericht uit het warme Ghana!
Na gister mijn mailtje zijn we met zn allen snel gaan slapen maar toen kwam mijn finse kamergenoot uit de douche met het verhaal : I see a little dinosaur in the bedroom!
jaja dus wij met 7 meiden kijken we zagen natuurlijk niks! waarop we aan haar vroegen hoe ziet het beest eruit dan antwoordde ze: when is scared he lost his tail! hahaha toen kwamen we helemaal niet meer bij van het lachen....
ik denk dat het een salamander is!!

Vandaag weer vroeg opgestaan om weer een half dagje te bivakeren in het klaslokaal!
Vervolgens hebben we smiddags lekker op het strand gezeten.

Nu wachten op onze maaltijd die wordt vanavond speciaal omdat sanne vandaag jarig is dus afwachten!

ik zeg tot de volgende keer

xxx

akue NANA kristel

  • 20 September 2011 - 19:37

    Sven En Esther:

    Wacht maar tot je zo eentje met 8 poten ziet... dan lachen jullie niet meer zo hard! Begrijpen wij nu goed dat je kamergenoot of genote is? Luxe hoor op het strand... geniet er maar lekker van! Gr essie en svennie

  • 20 September 2011 - 19:53

    Jil:

    Hihi, back to school. Strand klinkt wel heerlijk. Eetse voor strakkies. Ben benieuwd.
    Hakuna matata, dan maar. x

  • 20 September 2011 - 20:29

    Anja:

    o geweldig man... vind het echt super stoer dat je dit doet.....mooie foto;s en echt gaaf volgens mij om alles mee te maken.......veel plezier nog en succes!!

    groetjes anja

  • 21 September 2011 - 16:00

    Thea En Jacob:

    Je weet hier is het taartje dus wie wat je nu voor lekkers krijgt. Groetjes Jacob en Thea

  • 21 September 2011 - 20:00

    Marjan En Frits:

    nou je hebt in die paar dagen al flink wat beleeft. Als het alleen bij een hagedisje blijft, is het niet zo erg. Ze kunnen nog veel groter worden hoor. Zo'n speciale maaltijd is wel een verrassing. Bevalt het eten nog een beetje? of is het behelpen.
    Vooral veel foto's blijven maken, over 4 weken weet je bijna niet meer wat je de eerste week hebt meegemaakt. Geniet er van.

  • 21 September 2011 - 21:56

    Kris!:

    iedereen bedankt voor de lieve berichtjes! Ik probeer mijn blog vol te houden ik ga vrijdag weer naar mijn volgende traject TMD house naar een gastgezin! Ik probeer veel foto s te maken zodat ik jullie alles kan vertellen! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

bijzondere dag!

09 Oktober 2011

Nog 1 week

03 Oktober 2011

ST Dominics hospital!

01 Oktober 2011

Akwatia!

28 September 2011

OBRUNI KRISTEL
Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 24083

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: