Afscheid! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Afscheid! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Afscheid!

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

22 September 2011 | Ghana, Accra

Morgen ochtend vroeg mogen we al van de eerste mensen afscheid nemen! die gaan al naar hun vrijwilligers project! Ik word met nog 2 andere meiden pas om 10.00 opgehaald door onze gastmoeder beter dan 05.30 sochtends :)

Vandaag hebben we weer een lange dag erop zitten we hebben s ochtends samen met de kok red red gekookt zo heerlijk en echt ghanees! (red red is gebakken banaan met bonen)

Daarna zijn we in een busje gestapt voor onze citytour door Accra!
we zijn eerst gestopt op een marktje.....haha nou zeg maar gerust een markt.....vond ik het daar leuk nou niet echt....Als je nog moeite had om nee te zeggen tegen iemand dan leer je het hier wel op de markt anders ben je zo arm!
Onze gids had ons gewaarschuwd bijelkaar te blijven op de markt, omdat het er erg druk is en iedereen aan je trekt en je aandacht wil hebben..zo BIZAR, maar wie raakt er weer de weg kwijt met nog een aantal kristel..
Gelukkig hadden we het busje weer snel gevonden maar de vraag was wel om we ff mee wilde duwen want de accu was leeg ;) ( haha echt op zn gehanees)
Na afloop had ik toch snel nog wat kunnen kopen voor in Nl een ghanees spelletje!
vervolgens zijn we met de bus door james town gereden dat hadden wij al met de voet gedaan (zie andere blog) ik was blij met het busje!
na onze citytour hebben we lekker gegeten bij Yoko Yoko lekker patat met kip hmmmmm was heerlijk!
voor de mensen die benieuwd zijn of ik al ziek ben geweest NEE het gaat voor als nog goed joepie!!!

Van het weekend ga ik opstap met 3 andere meiden we gaan naar cape coast en naar national kakumpark wildlife....
dus jullie zullen het een weekend zonder mijn blog moeten doen

tot volgende week!

  • 23 September 2011 - 06:01

    Kees:

    Strand, stappen, bussie duwen, sightseeing, onderuit in de schoolbanken hangen, gebakken banaan, patatje kip,.... Ik geloof dat ik ook maar vrijwilliger ga worden :-)

  • 23 September 2011 - 07:09

    Lizette:

    Jeetje Kris, je eerste week zit er al weer bijna op! Gaat snel hè. Het klinkt wel spannend allemaal.... wildlife.... hmm. Worden vast mooie foto's! Ben benieuwd.... Veel plezier!

  • 23 September 2011 - 09:25

    Papa:

    Goeie morgen lieverd xx jammer je ben al op pad leuk naar zoon wildlive park ( kijk je uit voor de wilde dieren ) hahahaha leuk weekend xxxxx

  • 23 September 2011 - 12:53

    Rita En Sebas:

    Ben echt benieuwd naar je verhaal van het wildlive park en naar je gastgezin. Het klinkt allemaal echt vakantie...super.

  • 23 September 2011 - 13:11

    Jil:

    Ha meis, wat zal jij een F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H weekend hebben!! Nu al benieuwd naar je verhalen en foto's. Zo'n park staat bij mij ook nog steeds errug hoog op mn 'to do'-lijstje voor als de kids wat groter zijn. Lijkt me zoooo geweldig, bijzonder en indrukwekkend. Genieten he!! xxx

  • 24 September 2011 - 17:11

    Jos Hamelink:

    Kristel, met veel plezier lees ik je blog. Echt te gek.Maar wordt er ook n beetje gewerkt of is het alleen vakantie? Je ebnt wel een cultuurbarbaar om patat te gaan zitten eten in Ghana. De bevolking kan daar echt lekker koken, lekker proeven dus(mijn advies). Groet Jos

  • 26 September 2011 - 11:42

    Jettie:

    Ben je al terug van het weekendje bush, Kris? Nog olifanten gespot of een leuke snake? Heel veel plezier bij de familie Pingpong!!

  • 26 September 2011 - 15:28

    Corine:

    Alweer een week weg en gelukkig niet ziek!! Hopelijk leuk weekend gehad en veel gezien!?
    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

bijzondere dag!

09 Oktober 2011

Nog 1 week

03 Oktober 2011

ST Dominics hospital!

01 Oktober 2011

Akwatia!

28 September 2011

OBRUNI KRISTEL
Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 24081

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: