Orientatiedag 1! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Orientatiedag 1! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Orientatiedag 1!

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

19 September 2011 | Ghana, Accra

Goedeavond allemaal,

Hier weer een bericht uit ghana.
Vandaag vroeg opgestaan 07.00 bij het opstaan kwam ik erachter dat de groep in mijn kamer was uitgebreid met nog 3 andere meiden! hahaa ik was zo moe dat ik ze niet heb binnen horen komen!
Na ons geweldige ontbijt ;) zijn we met het busje naar SYTO gebracht!

Na vandaag ben ik echt een ghana deskundige! We hebben heel de dag lesgehad over ghana geschiedenis en wat tips over het leven en reizen in ghana!
Ik voelde me echt weer een leerling in de schoolbanken ik moest zelfs goed opletten maar ook op mn maatje naast me die viel iedere keer in slaap :) Datheb je he door de warmte!

Tussen de middag zijn we met de groep wezen eten in een india s restaurant waar we lekker chicken frankie op hebben....alleen na een hap zat ik al tegen het plafond PITTIG! hihihhi

Verder hebben we het vandaag rustig gehad.
Dat is maar goed ook want met dit weer moet je je vooral niet druk maken en druk doen!
Alles op zn afrikaans he! is af en toe nog wel moeilijk have patience!
Wel grappig dat ik zelfs nu al in het engels denk.

Nu lekker eten en dan op naar morgen!

dikke kus


  • 19 September 2011 - 19:12

    Patricia:

    hey Kris,
    Ik ben wel weer erg nieuwsgierig naar je ontbijt van vanmorgen hahahaha
    Gezellig dat er weer een paar meiden bij zijn gekomen ! en sterkte vannacht na jullie chicken frankie ! hoe je dekbed naar beneden.
    dikke kus

  • 19 September 2011 - 19:47

    Kris:

    heeey zussie,

    haha het onbijt is iedere ochtend het zelfde. Ik denk dat ik vanavond maar de poppetjes onder mn kussen ga leggen misschien krijg ik morgen dan iets anders!
    Morgen lekker dagje beach!!

    xxxkris
    ps: hard werken joh!

  • 19 September 2011 - 19:47

    Kris:

    heeey zussie,

    haha het onbijt is iedere ochtend het zelfde. Ik denk dat ik vanavond maar de poppetjes onder mn kussen ga leggen misschien krijg ik morgen dan iets anders!
    Morgen lekker dagje beach!!

    xxxkris
    ps: hard werken joh!

  • 19 September 2011 - 22:14

    Jos Hamelink:

    Kristel, spicey food hahahah, kom eens bij ons eten, daar hoef je niet helemaal voor naar Afrika.Je zal ook wel rijst met kip te eten krijgen. Is de plaats waar je zit wel modern of is het platteland? en geen gekke dingen doen met die mannen daar, ik hou je in de gaten hahah

  • 20 September 2011 - 08:08

    Jil:

    Ha meis, jaja het Afrikaanse avontuur is begonnen. Superstoer hoor. Vandaag maar lekker genieten aan het strand. Chill & relax, haha.

    xxx

  • 20 September 2011 - 12:45

    Marja:

    Geweldig Kris, wel genieten en niets mee naar huis nemen ....

  • 20 September 2011 - 14:14

    Rita En Sebas:

    Ha Kris, we lezen je avonturen en we kunnen ons zo voorstellen dat het echt een hele nieuwe wereld is waar je bent ingestapt. Wat een schattige baby, dat dat moet opgroeien in een weeshuis......pas goed op jezelf. Groetjes Rita en Sebas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

bijzondere dag!

09 Oktober 2011

Nog 1 week

03 Oktober 2011

ST Dominics hospital!

01 Oktober 2011

Akwatia!

28 September 2011

OBRUNI KRISTEL
Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 24085

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: