Aftellen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

02 September 2011 | Nederland, Brielle

Goedemorgen allemaal,

Het wordt nu toch allemaal wel erg spannend!
Nog maar 15 dagen en dan vertrek ik naar Ghana.
Ik zit nu in Schiedam in de nachtdienst en mag morgenochtend opnieuwe naar Den Haag voor mijn visum!
Hopelijk gaat het iets sneller dan vorige maand! toen heb ik 2 uur in de wachtkamer zitten wachten op het antwoordt kom volgnde maand maar terug! Beetje jammer :(
Maar morgen ochtend hoop ik om 10.00 de eerste te zijn ;)

Laatste spulletjes nog kopen en verzamelen en laat de reis dan maar beginnen!!

xxx

• 02 September 2011 - 18:32

Anette:

O, wat spannend allemaal. Maar het komt allemaal goed hoor meisje

• 12 September 2011 - 19:32

Gewoon een stoere actie! En jij redt je prima, ik maak me geen zorgen :-) Gewoon lekker genieten Kris! Reuze benieuwd naar de verhalen! x

• 16 September 2011 - 07:43

Lizette:

O jee, nog maar 1 nachtje slapen!
    Ik wens je heel veel plezier en succes. Je zult ongetwijfeld heel veel indrukken opdoen. Geniet ervan!

• 16 September 2011 - 20:06

Bart (ambulance):

Ga je ook volgen hoor!
    Geniet!

Bart

• 17 September 2011 - 14:26

Sven En Esther:

en al een beetje bijgekomen van de cultuurshock? Hoop dat je een goede reis hebt gehad!! Slaapze, gezellig met al die muggen!

• 18 September 2011 - 07:55

Marjan En Frits:

hoi stoere meid. Hopelijk ben je goed aangekomen en heb je al wat Afrikaanse cultuur kunnen snuiven. We zullen je zeker volgen de komende weken. Heel veel plezier.

• 18 September 2011 - 16:30

Patricia:

hey kris,

Hoe is het na je eerste dag ? was je ontbijt lekker ? kan me niet voorstellen om s morgens vroeg lekker witte bonen in tomatensaus geserveerd te krijgen. haha ik hoor je wel weer dikke kus !