Voorbereiding!!! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Voorbereiding!!! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding!!!

Door: kris240685

Blijf op de hoogte en volg Kristel

06 Juli 2011 | Nederland, Brielle

Mijn eerste reis alleen!!

Begin dit jaar heb ik besloten om alleen een reis te gaan maken naar Ghana! Ik zal daarbij de laatste twee weken van de 4 vrijwilligerswerk gaan doen als verpleegkundige!

Op dit moment nog druk bezig met de voorbereidingen zoals vaccinaties, en het aanvragen van mijn visum en het verzamelen van spullen, kleding om mee te nemen naar Ghana!
Er komt nog best veel bij kijken!

Ik zal proberen site bij te houden met verhalen en foto's!!

nog 9 weken en dan begint mijn reis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brielle

Mijn eerste reis!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2011

bijzondere dag!

09 Oktober 2011

Nog 1 week

03 Oktober 2011

ST Dominics hospital!

01 Oktober 2011

Akwatia!

28 September 2011

OBRUNI KRISTEL
Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24074

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: