Voorbereiding 3 Maanden naar ARUBA - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu Voorbereiding 3 Maanden naar ARUBA - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Kristel Breggeman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 3 Maanden naar ARUBA

Blijf op de hoogte en volg Kristel

07 Augustus 2016 | Nederland, Brielle

Zo daar ben ik weer 5 jaar later,

Wat kan er een hoop gebeuren in 5 jaar maar gelukkig staat er weer een mooie reis voor de boeg :)
In de maanden november en december 2016 zal ik werkzaam zijn in Aruba in Dr. Horacio E. Oduber Hospital op de SEH.
In de maand januari ga ik lekker vakantie vieren!!!
Deze reis ga ik maken via uitzendbureau Healthz waar ik super goed geholpen word met de voorbereiding:

Aanvraag voor mijn werkvergunning bij de gemeente VOG aangevraagd en gelijk opgestuurd zodat ze daarmee aan de slag kunnen.
Extra verzekering afsluiten, ticket boeken etc..

Het gaat nog eventjes duren maar voordat je het weet is het zover...

Ik ga jullie op de hoogte houden,

veel liefs



  • 07 Augustus 2016 - 17:58

    Dinie Broere:

    Leuk hoor Kristel!!
    Ben weer benieuwd naar je verhalen.

  • 08 Augustus 2016 - 10:27

    Jitske Van Der Hoek:

    Hey Kris,

    Er is idd veel veranderd....
    Mijn naam en e/mail adres. lol.

    Groeten

    Jitske

  • 08 Augustus 2016 - 13:07

    Fanina:

    He Kris!
    Wat een geweldige onderneming weer! Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe ervaringen opdoen, en natuurlijk genieten van het eiland. Echt super! Ik ga je natuurlijk weer op de voet volgen hoor, kijk nu al uit naar je reisverslagen :-)
    Groetjes!

  • 22 Augustus 2016 - 19:47

    Els:

    Lieve Kristel, wat stoer en moedig dat je dit toch maar weer gaat doen.
    Antonio en ik wensen jou nu al een fijne tijd daar en zullen jouw reis verslagen zeker gaan volgen.
    Heel veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brielle

Kristel

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 24067

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 Februari 2017

ARUBA here i come!!

17 September 2011 - 17 Oktober 2011

Mijn eerste reis!!

Landen bezocht: